TRY SLEEPING WITH A BROKEN HEART TONIGHT


Godkväll! Ingen bättring på uppdateringen här inte, men idag har jag varit så fruktansvärt trött så har väl det att skylla antar jag. Jobbet gick åtminstone bra, men de sista timmarna ville jag bara hem till sängen. En liten fyllegubbe gjorde i alla fall min dag då han frågade om han fick mig på köpet när han köpte sin panpizza haha.. söööt

Nu har jag ätit rostbiff och smördegsplattor med mamma & pappa. Åh det är ju så gott! Men nu är jag så trött att jag faktiskt ska tvätta av mig sminket och krypa ner i min varma säng. 

Har inga roliga bilder att dela med mig av i nuläget, så ni får nöja er med en från en restaurang i Paris. Kavajen från cubus och halsbandet från bikbok. Pusss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0