I TELL MY LOVE TO WRECK IT ALL


Har pysslat om mig själv med ansiktsmask och fotbad den senaste timmen. Det var så jäkla skönt och avslappnande att ni anar inte! Mindre kul att fotbadet som inte användts på år och dar läckte ut över hela mitt parkettgolv.. Men helt klart värt det.

Idag hyllar jag även skaparen till nudlarna. Att något så slemmigt och maskliknande kan vara så förbaskat gott. Jag hyllar väderguden och mina sammetsleggings.  

Nu ska jag sätta mig in lite i körkortsteorin är det tänkt. Ikväll vankas troligtvis bio med hjärtat mitt.
(för övrigt blev det så fult med den nya headern och bilderna i inläggen, de liksom flöt ihop, så den stannade inte mer än en halvtimma. Nu får svalorna istället leva ut till fullo.) Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0