2012-02-29




Hej på er :) Kort skoldag idag. Började med matte och därefter lite religionkunskap som vi ändå inte gjorde någonting på. Smart prioritering där med tanke på att vi har prov nästa vecka... Menmen vi käkade currygryta och mängder med solrosfrön i matsalen innan det var dags att bege sig till körskolan. Jag tog nämligen min livs första körlektion idag!! Nervöst som fan, men tack vare härligaste läraren gick det faktiskt bra. Det positiva är ju att man är ett steg närmare körkortet nu i alla fall!

Nu har jag varit hemma ett tag och slappat lite. Tänkte alldeles strax sätta mig och sy lite. Vet inte vad det blir idag, men eftersom jag inte kommer ha råd att shoppa på hela månaden blir det väl något i klädväg i alla fall ;)

Bilderna är tagna från Angelica Blick, dessa coola shorts kommer in på Gina tricot nu i vår.
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma & Sandra - Two girls osbessed with fashion

ÄLSKAR shortsen!! Hoppas dem inte blir för dyra bara.. Men är ju trots allt Gina:)

Tycker du att jag ska köpa militärjackan på min blogg eller inte?!

2012-02-29 @ 18:38:43
URL: http://inescapably.blogg.com
Postat av: Hanna

Åh vad härligt, kanske man borde köra på samma skola som du! En fika eller promis nästa vecka lippis?

2012-02-29 @ 20:57:53
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0