ZHOB SHOES FROM NELLY.COM


Fick ett sms från Posten häromdagen att mina skor fanns att hämta ut på Coop. Så som jag hade väntat, satte jag mig på cykeln direkt med lite nervositet i kroppen att de skulle ha skickat med fel skor. Men nejdå, Nelly hade skött sitt jobb! Chansade ju med storleken när jag beställde, men vilken tur jag hade!! De satt som en smäck och tro det eller ej, men trots 13,5 cm klack var de förvånansvärt gåvänliga :) Blev lite konstigt med bilderna så bättre än såhär blev det inte. Glad är jag i alla fall, nu vill jag bara ha bruna ben och en sen sommarkväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

dom är så fina så :D

2012-02-26 @ 11:28:46
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: Anonym

Superfina!:) har letat efter ett par till min student men de finns inte längre, svider lit för plånboken att köpa äkta. Du har inte planerat att sälja de kanske?:)

2013-04-05 @ 01:55:28
URL: http://elmalicinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0