2012-01-03

Hejhej hemskt mycket hej♥ länge sedan vi hördes nu och julen, nyårsafton och allt är redan förbi. Skönt säger jag! Själv tillbringade jag veckan i Thailand med min älskling, och vi hade det så jäkla bra att det inte går att beskriva. Samtidigt som det är skönt är det så jäkla tråkigt att vara tillbaka i Kalmar och den vanliga vardagen. Och jag har flagnat som en gris dessa dagar, så nu kan man knappt tro att jag har varit utomlands :( haha..
Menmen, så blir det ju när man ligger och pressar så hårt att man bränner sig.

Givetvis kommer jag lägga upp en himla mycket bilder här, men det blir inte idag.

Gårdagen spenderade jag med brorsan och mamma på stan. Vi fikade på Kullzénska med salami/brie macka och kaffe. Jag fyndade en transparent klänning och en päls för 100 kr!!! Kommer också upp här så småningom.

Det blev en mysig kväll med Isac och Jonas på cafe Dream där det fylldes på ytterligare koffein i kroppen.

För övrigt har jag vänt på dygnet totalt och trots att måns och jag somnade halv elva igår vaknade jag klarvaken vid 5 och inte kunde somna om.. (I Thailand är ju nämligen klockan elva på morgonen då). Så på träningen ikväll lär väl jag se ut som ett lik.

Nu väntar jag in agnes för att åka in till stan och fika, haha skräll va? Vi hörs sen! Pusss


Kommentarer
Postat av: hanna hemmingssonna

Åh vad det ser härligt ut!

2012-01-04 @ 13:50:38
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0