IN MY ATMOSPHERE I SEE STARS


Godkväll. Inte fan har jag skrivit ett ord på religionsuppgiften som ska vara inlämnad imorgon. Ska till gymmet med laget om en timma och innan dess ska allting vara klart. Dags att ta sig i kragen och få lite gjort.

Ber om ursäkt för världens sämsta kvalité på bilderna men orkade verkligen inte försöka ta nya. Idag hade jag på mig min prickiga tröja från Zara och mina dragkedjejeans från Gina, som jag har använt varje dag sen jag köpte dem känns det som.. Sjukt bekväma och passar till allt!! 

Till det hade jag dessutom läppstift eller rättaresagt läppenna för första gången i skolan ;) kändes lite obekvämt men den höll sig väldigt bra så jag slapp kleta på var minut. Köpte nämligen lite nytt smink förra veckan så tänkte tipsa er lite om vad jag tycker är bra! Kanske blir imorgon, för nu skulle ju jag plugga som sagt..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0