LONELINESS IS BETTER WHEN YOU'RE NOT ALONE


Dissade tacofisk med ris och nachochips till skollunch. Hur får man ens för sig att göra en sån kombo? aja, vi kanske missade något när vi istället gick och lunchade på Ming. Kändes som att halva kalmar var där dessutom, så ja uppenbarligen var inte dendär firren så populär.

Nu har jag både hunnit trycka i mig en semla och äta pasta med lövbiff sedan jag kom hem från skolan. Mitt liv är ju så hektiskt att man knappt hinner med hehe..

Nu ska jag i alla fall ta tag i mitt liv och byta om till träningskläder innan emma kommer och hämtar upp mig. Återigen dags för lite vintersäsongsträning, och illamåendet av den maffiga semlan får mig att vilja spy. Ha en bra kväll, tack för mig! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0