LOVE WILL TAKE YOU



Hejsan:) Kvällen igår var bra! Åt jättegod plankstek på Stekhuset och efter lite kaffe på maten begav vi oss vidare till biostaden för att fylla på magsäcken med ytterligare lite godheter. Det var knappt några i salongen och måns var en av 3 killar haha.. Jag hade jättehöga förväntningar på filmen, och jag måste nog säga att dem inte riktigt uppfylldes. Måns tyckte att den var lite väl förutsägbar, men det är väl alla sånna smöriga kärleksfilmer? ;) Jag tycker endå att den var helt okej och slutade så fint som en sån film ska sluta.

När vi väl var hemma hann vi se slutet av el clasico matchen innan vi mätta och belåtna gick och la oss.
Idag började dagen med träning och har flytit på bra med naturkunskap, en inställd lektion och lite film på samhällen.

Nu ska jag hjälpa mamma att göra tacos innan det är dags att träna ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0