TILL ALLA HJÄRTAN, FORTSÄTT BRINN


Efter att ha sytt upp en skinnkjol hade jag lite skinntyg över som bara har legat här hemma. Sedan dess har jag länge funderat på vad jag skulle göra av det tyget, och fick till slut idén om att snygga till en av mina tråkiga kavajer.

Var lite svårare än jag hade tänkt mig, och speciellt när skinn är så hårt och opraktiskt att sy i.. Så den ser lite halvdan ut med sömmar och trådar som sitter lite här var. Men efter att ha finputsat den lite blir den säkert bra!

Funderar på att sy dit skinn på fickorna också.. Men i sånna fall blir det inte idag, för nu ska jag äta och sedan åka och ha fysträning vid halv nio. Segt att träna så sent när man är trött redan vid fyra..menmen sen nannar jag sista kvällen på elva dagar hos älsklingen ♥ Hörs imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

vad duktig du är! Sjukt fint :)

2012-01-24 @ 21:10:54
Postat av: Anonym

vart har du fått syintresset ifrån och hur kommer det sig att du är så duktig på det? :)

2012-01-25 @ 00:52:40
Postat av: Anonym

sjukt fint!

Kan du inte skriva ett inlägg om hur man gör så det blippar mellan två bilder? :)

2012-01-26 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0