2012-01-15




Hej på er :) Har haft två mysiga dagar i Växjö med fina farmor. Hade kollat fel på tågtiden idag när jag skulle hem, så var nära på att missa tåget med..Men jag hann med 30 sekunde ungefär så det var ju lugnt ;)

Igår lunchade vi på restaurangen PM. Åt en jättegod ceasarsallad innan det var dags för lite shopping. Köpte två par klackskor, en kuvertväska, ett linne och en långkjol. Långkjolen känns verkligen inte riktigt som mig, men den var så himla fin så jag hoppas att den kommer till användning vid något tillfälle i alla fall!

Provade även dessa sjukt snygga silvriga jeans på Hm. Dock var de hårda i modellen och satt ganska fult på mig, så de kändes tungt att låta dem hänga kvar i affären. 

Bilder på inköpen kommer imorgon, för nu ska jag plugga en liten stund innan jag beger mig till måns och gör hemmagjord pizza, mmm så gott..

Ha en ångestfull söndag. Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0