I FOUND A REASON -CAT POWER

Godkväll allesammans! Har nu normal kroppsvärme efter löpning i vinterkylan. Har ni hört att det ska bli upp till -18 grader här i lilla Kalmar denna veckan? Helt makalöst om ni frågar mig. Nu när man precis fått för sig att vintern kanske inte blir så farlig trots allt. Menmen, tiden springer ju iväg, så snart får man i alla fall göra sig lite redo för våren :)

Fick ett spanien-samtal från finaste killen förut ♥ åh vad jag saknar honom. Det gjorde verkligen hela min måndag! Idag är det bara 8 dagar kvar, och denna veckan tror jag kommer gå fort med tanke på att vi drar till polen på torsdag. Bokade färjan och allt idag, så nu börjar nerverna komma. Har sista projektarbetstiden imorgon så då gäller det att få ordning på det sista!
Men väntas ingen sovmorgon, så jag ska faktiskt krypa ner under täcket nu. Sov så gott med er! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0