REMEMBER WHEN THE NIGHTS THEY COULD NEVER END.



Hej på er :) Efter att pappa och jag övningskört för första gången på länge igår, tog jag tåget till Nybro med Måns och kakan. Det var återigen dags för lite fotbollstittande och hejande på mina tjejer! Dem tog sig till final, där Lindsdal stod för motståndet. Ifk skötte sig galant, men det räckte inte in i det sista. Med 27 sekunder kvar gjorde Lindsdal mål och det var bara att applådera Ifk för en väl genomförd turnering.

Vi kom inte hem förrän elva, så då myste vi ner oss i soffan och somnade till Karate Kid.

Idag har vi haft en riktigt lång och skön sovmorgon, och när jag vaknade sken solen och jag fick för mig att det var sommar. Tyvärr hade jag fel, och jag märkte det tydligt när jag klev utanför dörren och det var frost på varenda bil jag cyklade förbi. Som tur var överraskade måns mig med omelett till frukost vilket gjorde att vinterkylan åtminstone kändes lite mindre.

Här kommer förresten en bild på ett par skinnshorts jag köpte på rea förra veckan! Har sett dem på Victoria Törnegrens blogg tidigare, men tycker att de är lite svårmatchade.. Men nu när de kostade 50kr kunde jag inget annat än att ge dem en chans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du shortsen? :) och har du något tips på hur man snyggast matchar en grå hoodjacka?

2012-01-09 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0