2012-07-02

 
Bjussar på några bilder från de senaste dagarna. Trots att jag slitit på jobbet har jag haft tur och hinna med att spendera en hel del tid med fina människor. Och solen har jag dessutom också prickat in på mina få lediga dagar. I lördags åkte mamma och pappa till Portugal och stannar där i två veckor. Anordnade lite förfest här hemma där värmen erbjöd oss att kunna sitta ute på altanen hela kvällen, vilket vi givetvis tog vara på. Begav oss sedan till vallen för att dansa och skrika rösterna hesa till Maskinen, som var sinnessjukt bra!! Trots att jag (som vanligt) var typ själv under hela spelningen ;) Vi dansade till klockan slog tre, och därefter avslutade kvällen på Zappas för att fylla magen med gyrostallrik, innan jag och mina nattkompisar tog taxi hem och sov.
 
Idag har jag varit ledig så Måns och jag satte oss på bussen till Köpingsvik. När vi kommer fram märker vi att måns har tappat sin plånbok, så dagen började inte så bra med att vi fick ringa runt till klts alla bussar. Som tur var hade busschauffören hittat den på bussen, så en timma senare fick vi tillbaka den! Njöt av solen, åt glass och käkade världens godaste, och definitivt största pizza på Klinta bykrog. När vi kom hem spelade vi skitgubbe och kollade vi lite fotboll här hemma innan han åkte hem. Mysigaste dagen på länge!
 
Imorgon väntar jobb igen klockan 07.00, och på kvällen kommer lite folk hit och grillning. I fortsättningen kommer jag dessutom vara ledig minst två dagar i veckan, vilket känns skönt och jäkligt bra. Sommaren är ju till för att njuta, så jag ska ta vara på varenda minut jag får tillbringa med mina nära och kära. Är så himla lycklig att jag har dom. ♥ Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0