2012-07-07

Hej på er :) Hoppas ni mår bra idag! Igår var jag ledig från jobbet, men blev däremot inringd när jag satt på körskolan.. Eftersom vädret ändå inte var på topp tackade jag ja, men när Tove och jag väl var på stan blev det ändrade planer igen då chefen ringde och sa att det hade löst sig i alla fall. Jag hängde inte huvuvdet för det, tvärt om var det oerhört skönt att få vara lite ledig.
 
Måns och jag bestämde oss för att ta bussen till Borgholm för att spendera kvällen i hans sommmarstuga tillsamans med hans föräldrar. Åt gott och badade badtunna innan vi kröp ner i sängen och somnade gott.
 
Idag när jag kom hem bestämde jag mig för att ta en löprunda in till stan och köpa lite smycken. Och fyfan vad svettig jag blev haha, är ju så extremt kvavt ute ;) Men skönt var det i alla fall!
 
Nu sitter jag här nyduschad och har precis slängt in lite tvätt i maskinen. Ska ta en promenad till maxi och köpa mat till grillningen ikväll. Men först ska jag trycka i mig spaghetti och köttfärssås som jag har gjort!
 
Hörs senare :) Kram
 
Alla smycken kommer ifrån HM. Halsbandet 99kr, guldiga örhängena 29kr och de i plexiglas för 49kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0