2012-07-19

Hallå:) Dessa regniga sommardagar är fyllda med lite allt möjligt, som åtminstone gör det lättare att kunna njuta av livet, istället för att gräva ner sig i en jobbkoma. Igår blev det en spontan utgång på KM, där jag inte satt min fot sedan i vintras. Men med halva priset i baren och härliga människor blev det en trevlig kväll som avslutades på corner och en gyrostallrik i magen.
 
På bilden ser ni dessutom min bh som jag pimpade häromdagen. Då jag inte hade några nitar hemma, klippte jag sönder ett armband och började pyssla litegrann med limpistolen. Blev faktiskt jäkligt nöjd, och inspirerad att göra om andra grejer som är liggandes här hemma! Testa ni med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0