2012-07-25

Bilderna får väl sammanfatta lite av de senaste dagarna, som jag till största del har tillbringat på jobbet, medan andra har kunnat ligga på stranden och bättra på brännan. Men från och med igår eftermiddag inleder jag nu en 3 dagars ledighet vilket känns helt otroligt bra!
 
Igår körde den första riktiga fotbollsträningen igång efter en månads uppehåll. Det var tungt i sommarvärmen, och jag hade ångest över att jag skulle ha skött egenträningen bättre.. Tycker alltid att första veckan är jobbigast, innan man kommit in i de nya rutinerna. Men när träningen var slut kändes det faktiskt ganska bra att vara igång igen!
 
Idag var planerna att åka till Köpingsvik med malin, men då hon var sjuk hängde jag istället med familjen till Lilla böda på öland. Fick för andra gången denna sommaren njuta av solen, göra mitt första dopp, äta mammas pastasallad och ligga i en solstol på stranden utan några helst bekymmer. Fan vad sommaren är som bäst, sådana här dagar.
 
Nu har måns precis kommit hit, och vi ska grilla med familjen. Mamma och pappa firar 25 årig bröllopsdag så vi ska mysa med dom och kolla solsidan, innan det förhoppningvis blir kvällsbad framåt kvällen, vilket självklart hör sommaren till! :)
Hoppas ni får en jättebra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0