2012-06-14


Hej på er :) tänkte egentligen bara säga att jag lever, och att känslan tyder på att detta kommer bli den bästa veckan i mitt liv. Igår firade vi Zozan och malin som tog studenten. Många blandade känslor, men framför allt lycka och glädje såklart. Idag har jag hunnit med att gå på studentmottagning hos min barndomsvän Agnes och lite träning, och ska alldeles strax åka bort till julia för att återigen gå på studentfirande. Till sist avslutar vi kvällen hos Manne som även han har tagit steget ut i vuxenlivet. 

Igår vankades det utgång, och en go sådan minsann. Ikväll blir det däremot lite lugnare för att vila upp sig inför morgondagen. Då är det nämligen vår tur, och jag kan fortfarande inte inse att detta längre inte är en dröm jag lever i. Måste börja intala mig till att JAG SKA TA STUDENTEN!!! Vi hörs när livet inte är uppe bland molnen längre. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, grattis till studenten :)

Vad kostade din studentmössa? Och valde du färg på stenen där fram efter vilken färg som var fin eller efter vilket program du gick?

Hur gjorde du med smink och hår på balen?

Fixade något proffs sminket på dig, och håret? :)

Kraam

2012-06-17 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0