2012-06-26

Hej på er :) Idag är jag min första lediga dag sedan jobbet drog igång, dvs för en vecka sedan. Nu i fortsättningen kommer jag jobba två dagar och därefter vara ledig en. Detta betyder självklart att bloggen förhoppningsvis kommer få lite mer tid!

I fredags satte jag på bussen till Byxelkrok efter jobbet. Resan tog 3 timmar så det var himla tur att adam var med som sällskap. Två killkompisar jobbar på Sportrea uppe i Byxelkrok, så vi var ett helt gäng som tillsammans firade in sommaren där. Tanken var att långbord utomhus skulle ta plats, men med skitväder som erbjöd regn fick vi trycka in oss i själva outlet butiken haha. Men med trevligt sällskap, grillat och god stämning funkade det minst lika bra!

Jonas som hade fått uppdrag att vara lekledare, anordnade allt från frågesport till ölhävartävling och kasta ring. Framåt kvällen begav vi oss in till hamnkrogen i Byxelkrok. Hade inga som helst förväntningar, men jag hade fan riktigt kul! Visserligen gick jag och Viktor 3 km fel när vi skulle hem, och var nästan nära att göra "en jonas" (dvs gå 9 km till böda..) men vi somnade tillsammans allihop till slut i lucas husvagn. Finns det hjärterum finns det skjärterum. Hoppas ni också hade en bra midsommar! Kram
















Tack till Lucas som anordnade allting, tack till viktor för lite naket under kvällen och tack till resterande som tillsammans gjorde denhär midsommaren så bra som den kunde bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0