RHODOS






















Hej på er :) Lite stressad, ska nämligen alldeles strax åka iväg till samling inför match. Idag möter vi Tölö hemma klockan 15.00 så om ni inte har annat för er, är ni hjärtligt välkomna ner till Gröndal för att heja fram oss.
Idag har jag hängt lite på stan med mamma. Pappa fyller nämligen år, (stort grattis till honom ♥) och mamma var ute och handlade present i sista minuten. Edde kommer hem imorgon så då ska hela familjen fira honom lite mer, än så länge har det bara blivit frukost på sängen!

Direkt efter matchen hinner jag hem en snabbis innan jag ska bege mig till jobbet.. Match och jobb imorgon med, så det blir tufft. Men det ska nog gå! Bjuder på lite Rhodos bilder så länge :) ha det bra! Puss

Kommentarer
Postat av: felicia

fan vad söt du är filippa!!

2012-06-09 @ 18:23:44
Postat av: filippa

åh tack snälla:)

2012-06-10 @ 13:14:33
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0