2012-03-03



Hej mina kära vänner! Hur mår ni idag? Jag känner på mig att det kommer bli en fantastisk dag.
Gårdagen spenderades här hemma med mamma & hjärtat mitt. Vi lagade godaste fläskfilén, åt fruktsallad och kollade på en bra film vi hade hyrt. En riktig myskväll med andra ord! Somnade i min favoritfamn och vaknade upp med pussar i nacken. Idag vaknade vi jättetidigt och hade världens mysigaste sovmorgon innan månsan åkte hem och därmed lämnade mig här hemma, för 8 dagars träningsläger i Cypern. Tur att dagarna går så fort nu när solen skiner ♥

Nu ska jag alldeles strax åka ner till Fredriksskans och kolla Ifks första träningsmatch mot RM. Senare möter kalmar ff -elfsborg så då blir det lite mer fotbollstittande! Där imellan ska jag även hinna ner till stan och inhandla present till julia, så vi får se när vi hörs nästa gång! Ha en bra dag :) Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh låter som en bra fredag lippis!

2012-03-04 @ 21:15:32
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0