2012-03-08

Godmorgon! Stressade iväg till fysträningen som vanligt men när jag kommer dit var den givetvis inställd.. Åh jag som faktiskt var sugen på att träna. ´Men kanske var lika bra, så att jag inte spydde upp min tacos!

När jag kom hem sminkade jag av mig och hoppade i mjukiskläder och raggsockor. Precis då smsar felicia och är sugen på utgång. Jag hade redan från förra veckan bestämt att jag verkligen inte skulle ut idag, men vad hade man för val när alla tjejer taggade! Så det blev bara att svira om innan pappa skjutsade mig till Kalle där det väntades förfest med lite trevligt folk och vidare in till KM.

Mycket och fina människor spenderade jag kvällen med som avslutades med lite kareoke på Olearys innan jag och Hampus började vandringen hemåt. Lite prat om livet och framtiden blev det innan jag svängde in på min lilla gata och somnade gott i min underbara säng.

Vaknade inte förräns halv ett, så man är lite sliten trots allt. Men det ska trotsas, för nu ska jag åka in till skolan (trots resursdagen) och möta upp johanna & felicia för lite projektarbete!

Ni får ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0