2012-03-14


Hejhejhej:) Träningen igår gick bättre än väntat! Var orolig för att det skulle göra ont men kunde nästan köra fullt ut, vilket kändes asbra! Nackdelen är ju att man oftast blir lite för ivrig och så smäller det igen, men jag håller alla tummar jag kan för att träningen kan börja på riktigt nu.

Åkte direkt från träningen hem till älsklingen för att mysa och kolla fotboll på tv (såklart) en stund innan vi gick och la oss. Idag har vi varit lediga! Så när vi vaknade imorse gick jag ner till danska wienerbageriet och köpte frallor till en brakfrukost.

Runt lunch begav jag mig till körskolan för att möta upp Tove som hade haft sin första körlektion. Vi pluggade körteori, åt subway och sedan var det även dags för min körlektion där hon fick följa med som mental coach hehe.

Bilden är förresten sen i lördags då vi åt lasagne i våra nya rosa onepiece (från netto) ;) innan vi begav oss till felicias födelsedagsfirande! 

Men nu tänkte jag försöka börja lite med projektarbetsrapporten.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0