2012-03-22


Hejhejhej! Har varit en underbar dag :)  Vaknade innan väckarklockan ringde (har typ aldrig hänt förut), begav mig till fredriksskans för lite träning då jag insåg att jag hade glömt fotbollsskorna..Pappa fick bli min räddare i nöden innan han begav sig vidare till djursjukhuset för att kastrera min lilla wilgot.

Fortsatte dagen med god paella i matsalen och roadtrip inklusive häng i den stekheta solen på samhällslektionen. Kan man tro att det är mars? Inte en chans. Livet blir så jäkla lättsamt när det är fint väder ute.

Hade där efter körlektion som gick galant, trots mina dårar som klasskompisar som förföljde mig halva vägen haha. Stressade vidare till Gröndal för att ta lagfoto och sedan ut till Gasten för att spela match. Blev inget spel för mig, men det kommer snart hoppas jag!

Nu har jag precis kommit hem från Emma, där det vankades Qvösmiddag. Jättetrevligt att träffa alla, lyckades dessutom planera in lite kommande fester & utgångar, känns som att det kommer bli en bra vår.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0