2012-03-30



Godmorgon på er! Efter en seg skoldag tog mamma och jag en sväng ut till Hansa city för att byta en bh. Jag köpte en neongul trekantsbh på Gina i förrgår, så bytte bara till en mindre storlek. (Nagellacket kommer ifrån bikbok.)

När mamma och pappa därefter satte sig i bilen mot Stockholm somnade jag i soffan. Blev erbjuden en myskväll med Tove ute i Kåremo, och vem hade tackat nej till det? Inte jag om jag hade varit i bättre skick. Istället vaknade jag upp från min alldeles för långa powernap, och fick cykla i motvind ut till Gasten för att kolla när ifk mötte madesjö. Tina vår tränare sa att hon skulle våga spela mig matchen mot Kalmar Södra om två veckor, så nu hoppas jag att jag hinner komma ikapp konditionsmässigt till dess!

Resten av kvällen åt jag chips och låg i soffan, haha. Tragisk fredag, men förbannat välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hej! Är fullkomligt kär i den där trekants bhn men vet inte vilken storlek jag ska ha! Är vanligtvis en 75/80 B/C men vet inte om jag ska ta M eller S. Hur är storleken? :-)

2012-04-29 @ 20:09:20
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0