ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN.


Juste! Första mars idag, detta innebär att mitt och Måns onyttighetsförbud börjar. Nej det är inte så farligt som det låter. Det är inget förbud där man får pengar som man hade på mellanstadiet, utan en liten tankeställare för oss själva. Självklart kommer jag äta chips om jag är sugen på chips, eller tar en kaka till kaffet om jag är ute och fikar.

Men vi har bestämt oss för att dra ner på sötsaker och andra onyttigheter så som chips, kakor mm. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR mat och skulle aldrig kunna leva utan det, så matvanorna är väl de samma, bara att fylla på tallriken med lite nyttiga grönsaker också!

Jag är dessutom en riktig godisgris och mitt sötsug är inte att leka med, så detta blir en liten utmaning. Men jag gillar ju utmaningar så det blir nog bra! När vi satt och diskuterade tyckte Måns även att jag inte fick dricka alkohol men där gick gränsen, visst är det läskigt mycket kalorier i alkohol men jag är ung och tänker inte söka till top model hehe.. 2 bra argument där.
 
Han brukar köra en sånhär period en månad innan allsvenskan börjar, så hans "förbud" kommer väl pågå till serien är slut antar jag? Haha, jag satsar först och främst på någon vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0