DARK OF THE ALLEY, THE BREAKING OF DAY


Hej på er! Antar att ni mår lika bra som jag idag, det är ju trots allt äntligen helg vilket är underbart :) Snart kommer Zozan & Linn hit för en riktig myskväll. Och imorgon vankas födelsedagsfirande för Felicia som fyllt 19!

Var dessutom och handlade lite med mamma förut och fick med mig en hel del nya produkter.

Från vänster: TREsemmé hårspray + värmeskydd, torrshampoo från Batiste, rengöringskräm från Garnier, världens godaste hudlotion från LdB, ansiktsvatten och deo från LdB. Har haft de LdB produkterna förut och alla tre luktar så gudomligt gott!! Ni får ha en jättebra kväll ♥ puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva vad du tycker om produkterna när du använt dom? (om du inte redan har det) KRAM

2012-03-09 @ 23:14:17
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 03:54:32
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0