JONES JONES KLÄNNIG


Godkväll! Har suttit i flera timmar och sytt på min blivande klänning. Förutom att min fingrar blödde ett x antal gånger kändes det jättebra! ..fram till att jag tog på mig den, haha. Ska som sagt göra en liknande klänning som jones jones klänningarna på bilden, och hålet i ryggen blev alldeles för stort + att jag inte fick till några snygga volanger på det övre tyget. Menmen, det går nog att ordna på något sätt! Bara man har tålamod så att säga :)

Nu har jag precis bytt om till fotbollskläder och ska strax sätta mig på cykeln förbi Åse och vidare till Gasten för lite fotbollsträning. Känner mig trött i både kropp och knopp så om vi inte hörs mer senare ikväll har jag nog troligtvis däckat i sängen. Ha det bra tills vi hörs igen helt enkelt ♥ Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0