MINNS BARA ALLT DET BRA, ALLT SOM VAR DU OCH JAG


Nu är jag hemma efter fotograferingen. Sjukt vad ful man känner sig när man försöker dra på dedär fejkleendet framför kameran, haha.. Många i laget som var borta idag, så lagfotograferingen blev flyttad till torsdag istället!

Har hunnit maila och skriva lite på rapporten sedan jag kom hem. Nu ska jag fortsätta sy på min lilla klänning. Vill ju att den ska bli klar så fort som möjligt, men har lovat mig själv att inte stressa denna gången..

Påtal om bilden, är det enda jag letar efter just nu en snygg militärjacka!! Den här ovanför är perfekt. Köpte en militärjacka i Paris, och ångrar så in i norden att jag inte köpte en camouflagefärgad också.. Nästa helg drar vi i alla fall till Linköping och då vill jag så hemskt gärna komma hem med en sån. Så är det med den saken. Tar en kiwi på det. puss 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett litet tips, det finns militärjackor på veromoda

2012-03-19 @ 12:45:55
Postat av: filippa

jo jag har sett de, kräsen som man är tycker jag dock att dom är lite för ljusa och inte så slapp i modellen som jag letar efter. Men tack så mycket för tipset :)

2012-03-19 @ 18:03:21
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0