PLEASE DON'T CATCH ME, I'M SO SCARED

                               
GLAD tjej. Först gick jag och väntade hundra år på att studiebidraget skulle komma in på mitt 18kronors-konto. Och när det väl gör det, hade jag självklart körlektion samma dag och bara där rök 580 spänn. Så där satt jag första lönedagen med 440 kr på kontot och var ruskigt sugen att klicka hem ett par dr martens på tradera. Och jag var inte bara sugen, jag gjorde det... utan att riktigt tänka på min nuvarande ekonomi. Men jag sparade ju 900 kr i och med att jag köpte begagnat så det var ju bra, ellerhur?

Men nu kommer jag till HÖJDPUNKTEN (!!!) Min chef ringde senare igårkväll och berättade att han hade glömt att föra över min lön, okej då har jag åtminstone 600 kr till tänkte jag. Men nu när jag kollade mitt saldo hade jag fått 1400 kr i lön! Helt sjukt, har knappt något minne över att jag jobbat såå mycket denna månaden :D men fan vad glad jag är. En stor puss till er där ute


Kommentarer
Postat av: Emma & Sandra - Two girls osbessed with fashion

Sv: Ellerhur är den!! :D

Vita jackan är från second hand, endast 65 kronor! Men kommer från hm från början, men var nog ett tag sen nu så tror inte den finns kvar..

2012-03-01 @ 20:59:58
URL: http://inescapably.blogg.com
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du betalar ditt körkort själv och inte dina föräldrar?

2012-03-01 @ 21:33:48
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-02 @ 19:16:55
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0