2012-03-19

Hej på er! Här hemma håller jag på att laga falukorv och makaroner, så jäkla enkelt och gott!! Skulle tagit en fika med hannis men vi fick lite förhinder, så det får bli en annan dag ♥
Jobbet gick bra igår, timmarna gick fort och vid halvtio låg jag nerkrypen i måns soffa och väntade på pannkakor. Vi kollade på den mysiga filmen "I rymden finns inga känslor" innan vi somnade gott.
Idag tog vi en lång och skön sovmorgon. Solen lös in genom sovrumsfönstret och jag trodde att det skulle vara riktigt vårväder ute, men när jag läste alla twittranden om snöstorm insåg jag att jag tydligen hade fel. Cykelturen hem som i vanliga fall tar 7 minuter tog mig det dubbla då jag kämpade mig fram i motvinden. Men nu är jag hemma och ska i lugn och ro fortsätta med maten! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0