2011-05-02

 
Hejhej :) Bloggandet har väl inte varit min starkaste sida de senaste dagarna men kul att se att ni hänger kvar ändå! Därför ska jag försöka bättra mig, men visst är det svårt när det är strålande sol för första gången på ett bra tag här i lilla Kalmar.

Hoppas allt har varit bra med er under tiden då jag varit frånvarande! Har hunnit med en tripp till Istanbul som inte kunde blivit bättre. Strålande sol, god mat, och en hel del shopping med fina Agnes är svårslaget ♥ Och när vi sitter på tåget hem från Köpenhamn igår eftermiddag börjar vi prata om att vi inte haft några missöden på resan, vilket är ovanligt. Det räckte inte längre än att vi kom innanför dörren då jag upptäcker att jag fått med mig fel väska hem..

Så kvällen tillbringades att ringa runt till Kastrup som i sin tur fick spåra väskan. Men som tur var hade en ärlig man lämnat in den på flygplatsen, för självklart ville inte han heller ha bytt sin väska mot en tonårstjejs haha.
Ikväll ska vi i alla fall åka ut till Kalmar flygplats och hämta väskan! Slutet gott allting gott som man brukar säga, och jag lovar att bilderna från resan kommer upp så småningom. Dock funkar fortfarande inte internet på vår dator efter att wilgot rivit ner bredbands adaptern..
Så länge bjuder jag på en bild på bustiern jag fick tag på från HM;s Aids collection. Den är så himla fin!!! Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0