2012-05-10


Denhär har varit min kompis de senaste timmarna. Efter min körlektion vid tre, satt jag två timmar till på körskolan och pluggade. HATAR verkligen att plugga.. Men nu idag kom jag in i något slags mode, så det bara flöt på utan att jag tyckte det var tråkigt;) tur att man har några sånna dagar. Men när jag två gånger i rad fick 60/70 på fas B, där man ska ha 63 poäng gav jag upp!

Nu är jag hemma och har ätit. Tanken var väl att sätta sig på Krögers men återigen är inte vädret på vår sida. Vi får helt enkelt se om det blir filmkväll eller om man ska spendera kvällen framför symaskinen. Ska försöka göra ett nytt försök med min påbörjade klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0