2012-11-01

Hej på er :) Idag har vi varit på bemanningsföretagen Adecco och Manpower. Men det var tyvärr inte till någon större hjälp.. De sa mest att vi skulle vara aktiva på deras hemsida och därifrån söka och förhoppningvis få jobb. Vi hade ju hoppats på att de kunde hjälpa oss lite mer! Menmen så är det. 
 
Imorgon ska jag i alla fall på min första norska arbetsintervju, på inte mindre än Bikbok. Ska bli så jäkla kul!!! Men är lite nervös såklart. Vet dock inte hur jag ska framlägga att jag inte kan jobba på hela december då Måns och jag ska till Thailand. Förstår ju att det är en jäkla nackdel, och att man hellre väljer någon som kan jobba i jul då det är som mest att göra. Men dethär visste jag ju från första början när jag flyttade hit, så jag ska i alla fall göra mitt bästa imorgon! 
 
Har knappt några bilder på denhär datorn, men slänger in en bild från förra sommaren. Vill ha fin hy och vara solbränd igen! Puss

Kommentarer
Postat av: elin

fan vad nice att bo i oslo! Hur har du fått råd att åka en hel månad till thailand, har du sparat mkt eller?:) kraaam lycka till med jobbet på bikbok!

2012-11-06 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0