2012-11-18


Godkväll! Har haft en av de bättre helgerna :) Inte för att någon helg här i Oslo är dålig, men denna har varit lite utöver det extra. Igår var vi som sagt och köpte svenskt godis på Bislett och mös till tjenare kungen. 
 
Senare på kvällen åkte jag in till stan och mötte upp mitt hjärta som var på besök. Blev helt varm i hela kroppen när jag såg honom. Och pussen jag fick kändes varmare än någonsin. 
 
Vi gick och åt på Peppes pizza som enligt Jörgen skulle ha den bästa pizzan i stan, och det det är bara att hålla med! Vi åt och myste innan vi tog trikken hem till lägenhet för att träffa resten av ligan. Kom lite Kalmarfolk hit, så drack vi vin och hade det trevligt tillsammans! 
 
När kvällen började lida mot sitt slut tog Måns och jag en nattpromenad till hotellet han och Jörgen bodde på. Då spårvagnarna hade slutat gå var det en bra bit att gå, men när vi kom fram och man fick slänga sig en skön hotellsäng fanns det inte en sak i världen att klaga på ♥
 
Idag började vi dagen med hotellfrukost innan vi gick och satte oss på Waynes för att fördröja tiden, då Jörgen skulle hämta bilen utanför Oslo. Sedan var det dags för grabbarna att åka tillbaka hem till Kalmar igen. Men nu är det bara 16 dagar innan jag åker hem och sedan till Thailand så tiden går ju fort. Kändes i alla fall helt jäkla underbart att få vara nära honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0