2012-11-24

När jag vaknade imorse och trodde klockan var runt nio, blev jag paff när klockan var halv ett. Hade myskväll igår men måste ha tagit ut oss rejält på jobbet i veckan då vi sov som fyra stockar. Medan de andra fortsatte sovandet bestämde jag att bege mig ut på en löprunda. Det gäller verkligen att ta vara på de små rycken jag får ibland, när det gäller att ut och springa, med tanke på att det inte händer allt för ofta.
 
Satte igång runkeeper och sprang till operahuset och tillbaka. Blev inte mer än 3 km men eftersom det var första gången jag rörde mig denhär månader hehe, var jag nöjd för det lilla! När jag väl kom hem väntandes en god helgfrukost bestått av frallor, gröt, bacon och kaffe!
 
Nu ska vi ut på stan och kika lite i butikerna och ta en kaffe på något mysigt ställe :) Vi hörs senare!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0