2012-11-27

Hej på er :) Igår var inte en av de bästa dagarna här i Oslo..Har dragit på en förkylning i någon vecka nu, och så igår på jobbet kände jag mig inte alls bra. Migrän och ont i bihålorna, så när mitt 8timmars pass äntligen var slut, mellanlandade jag här hemma med mina sambos för att käka korvstroganoff och ris, men givetvis hade vi blivit utelåsta. 
 
Fick vänta en timme innan vaktmästaren kom och löste problemet. Någon timme senare begav jag mig till sjukhuset som ligger här i närheten. Somnade i väntrummet av smärta och illamående men efter 3 timmars väntan var det äntligen min tur. Läkaren kom fram till att jag hade bihålsinflammation men kunde inte ge någon pencilin då jag inte hade burit på det så länge. Ville ju verkligen ha dendär pencilinen så att jag någon gång kan bli frisk. Istället fick jag tacka för besöket och betala 250 spänn, och därefter bli sjukskriven i en vecka :(
 
Suger som fan, tänkte ju jobba så mycket som möjligt nu sista veckan innan vi drar till Thailand, men icke.. 
Så ikväll ska jag kolla sista minuten biljetter hem, så att jag kan åka hem till familjen för lite rehab ♥
Dessutom har min mobil gått sönder så är så jäkla rastlös..
 
Bilden är från när pappa och jag var i Paris, där var man allt glad. Hoppas ni mår bra i alla fall! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0