JOBBINTERVJU BIKBOK

 
Hej på er! Har varit hemma ett tag med Johanna nu efter att ha varit på arbetsintervju för bikbok. Var jättenervös så började stamma i början haha, men annars gick det faktiskt ganska bra! Fick en jättebra nyhet med :) Mitt i intervjun säger den ena norska tjejen att dom hade hört att jag skulle på en till bikbokintervju för en annan butik. Jag blev helt paff då jag inte hade hört något själv, men då jag inte har haft någon service på mobilen varken igår eller idag slog tanken mig att dom kanske hade ringt. Och det var precis det hon hade gjort, men inte fått tag på mig..
 
Pappa ringde telenor igår och de skulle förhoppningsvis ha fixat mobilen tills idag, så jag får hoppas på det så att jag inte går miste om denhär chansen. På tisdag var arbetsintervjun i alla fall, så det är bara att ladda om batterierna! Hade så gärna velat ha dethär jobbet alltså, hoppas hoppas hoppas att jag gjorde ett bra inttryck. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0