NEW YEARS EVE

Vänta lite.. kan någon påminna mig om att det är jag som har gått media i 3 år?? Kan ju för sjutton inte ens göra ett bildkollage haha. Kan visserligen ha berott på att jag har nytt redigeringsprogram men ändå!
 
Ni får helt enkelt stå ut med att bilderna ligger lite rörigt.. Har börjat fundera på nyår och allt som hör det till, det börjar ju faktiskt sakta men säkert närma sig. Och eftersom vi åker den sjunde december och kommer hem den 28de måste nyårsklänningen fixas innan, om jag inte har sån tur att jag hittar en i Bangkok! Har inte haft en blekaste aning om vad jag vill ha på mig i år. Tidigare år har jag bara tagit någon klänning som funnits hemma, men i år känner jag att jag verkligen vill vara fin. 
 
Som ni kanske förstår på kollaget har jag fastnat för peplumtrenden! Har flera toppar/linnen som är i den modellen, och tycker att det är så himla fint. Så det är väl troligt att det kan bli en peplumklänning som kommer beställas, men är inte helt hundra. Har även varit inne på en enkel klänning med hjärtformat vid bysten, ungefär som jag hade på balen. Och istället piffa upp den med något maffigt smycke! 
 
Det är jäkligt svårt dedär..Hittade i alla fall en hemsida med jättesnygga klänningar!! De två största bilderna i mitten på nedersta raden är mina favoriter! Imorgon ska vi ner på stan och kika om de har fått i några snygga nyårsklänningar i butikerna här i Oslo :) Har ni hittat eran nyårsklänning?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer klänningarna ifrån? Gillar verkligen de två längst ner till höger:)

2012-11-24 @ 13:04:16
Postat av: Anonym

Vilken hemsida är det du har hittat?:) letar också efter en nyårsklänning för fullt!!

2012-11-26 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0