2012-10-10

Hade bestämt mig för att gå upp tidigt och ta vara på dagen men så blev det med de.. Vaknade först vid sju av byggarbetarnas liv men somnade sedan om i några timmar till. När jag väl klev upp åt jag en god frukost bestående av wasa knäcke, bonjour vitlöksost och avocado + filmjölk med äpple och kanel, himmelsk gott båda två.
 
Efter frukosten begav jag mig ut på en powerwalk! Vi tränar bara två gånger i veckan med fotbollen nu, så det kryper i benen av energi som måste göras av på ett eller annat sätt. Är för en gång skull sugen på att skaffa gymkort eller liknande, vi får se hur det blir med den saken i Norge :)
 
Gick förbi körskolan med en chokladask som tack för hjälpen, och kom på att mitt körkort faktiskt firar en månad idag ;) Runt tvåtiden kom Åse förbi för lite käk och prat. Alltid lika mysigt att träffa henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0