2012-10-17

Hej på er :) Kom precis hem från Måns där vi började dagen med nybakta frallor från danskan, kaffe och chokladbollar. Mitt under den kaotiska Sverigematchen sprang jag nämligen bort till Maxims (enda stället i Kalmar som har öppet till elva en tisdag..) och köpte ingredienser till chokladbollar. Så mitt i mitt chokladbollrullande kom den magiska upphämtningen från Sverige som ledde till ett 4-4 slutresultat, vilket inte en enda svensk medborgare, vare sig fotbollsintresserad eller ej kan ha missat! Stort var det i alla fall!
 
Nu har jag egentligen inte tid att sitta här. Kom precis ut ur duschen och ska hinna klä på mig, sminka mig, sy upp 6 par jeans och rensa ur lite kläder och skor som mamma ska skänka bort. Och detta ska jag göra på en timme!! För vid tre ska jag möta upp fina flickorna ovan i stan för att handla present till Tove. Det är nu den tidsoptimistiska filippa kommer fram va? Tror nog det.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0