2012-10-22

Hade en riktigt rolig kväll i lördags! Dansade och umgicks med finaste vännerna tills klockan blev allt för mycket. Käkade panpizza i Amilias kök, spottade tuggummi i Isacs hår och somnade på en bäddsoffa intill ett kallt fönster med 3 andra idioter. Helt klart en av de bättre kvällarna :)
 
Sliten och dan hängde jag med mamma och pappa på fotboll dagen efter. Kalmar förlorade dock med 1-2 mot Malmö som var det bättre laget. Tråkigt men sant, måns fick i alla fall spela 60 minuter.
På kvällen åt vi en av alla mina favoriträtter här hemma, gott var det i alla fall. Innan solsidan började cyklade jag hem till hjärtat mitt. Kollade walk in dead och somnade i bästa famnen, precis som det ska vara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0