2012-10-23

Hallihallå. Innan jag somnade igår kväll lovade jag mig själv att ut och springa imorse. Men när jag vaknade (dessutom två timmar för sent) och vädret var grått och trist beslöt jag mig för att stanna inne. 
I sådana lägen är det tur att man har ett litet minigym i källaren. Annars blir det ju lätt att träningen inte blir av över huvud taget! Jag är ganska lat av mig, men när jag väl har bestämt mig för något blir det oftast så. 
 
Så jag gick ner i källaren och började 15 minuter med mage och armar. Avslutade sedan med en mil på spinningcykeln! Tänkte ge upp efter halva då svetten rann över hela mig haha, men med bra musik i bakgrunden tvingade jag mig igenom de sista 5 km också. Hade nästan glömt hur jobbigt det är med spinning, men nu är jag stolt och framförallt helt slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0