2012-10-26

Hej på er :) Förlåt för lite halvkass uppdatering, men som ni säkert har förståelse för har jag fullt upp med packning och alla grejer som ska fixas innan flytten. Har redan skickat iväg en väska med Amilia, så jag slipper ta två på tåget ikväll. Ska nämligen sova hos henne i Emmaboda eftersom vi börjar vår lilla resa redan klockan sex imorgonbitti. Johanna och Felicia åkte med en bil redan idag, så dom är nog framme nu skulle jag tro. Kan knappt förstå att det verkligen är nu vi ska flytta. Massor av blandade känslor! Är så otroligt spänd och förväntansfull samtidigt som jag har lite ångest och oro över att lämna alla underbara här hemma. 
 
Var och hämtade ett intyg från mitt jobb förut. Mina chefer hade skrivit ihop några rader om mina arbetsuppgifter och vilka perioder jag hade jobbat där. Blev nästan rörd över hur fina ord de hade beskrivit mig som kassörska! Blev så jäkla glad :)
 
Hade myskväll med Måns igår. Vi köpte med oss Subway och godis som vi åt under tiden som vi pussades var och varannan minut. Minns precis när vi hade börjat träffa varandra och vi var ifrån varandra tre veckor. Gick runt i hans gråa munktröja varje kväll i Barcelona. Den luktade ju så gott ♥
 
Jag saknar honom redan, men försöker intala mig själv att vi kanske behöver komma iväg från varandra lite. Ibland kan det ju faktiskt vara bra att sakna varandra. Dessutom har vi ju en underbar semester i Thailand att se fram emot, så väntar man på något gott väntar man aldrig för länge. Älskar dig mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0