SOMETIMES I WISH I WAS YOU

Måste hylla er som är inne här varenda dag, klart man blir glad när man ser att statistiken går uppåt :) Har ni några frågor, tveka inte på att fråga, jag svarar mer än gärna.
 
Fick två frågor där en löd om Måns och mig, och om vi bor tillsammans? -Nej det gör vi inte. Vi är särbos ;) Jag bor fortfarande hemma, men eftersom han har lägenhet i stan blir det att jag sover där lite titt som tätt. Om du hade frågat måns hade han sagt att jag bodde där haha..
 
 En annan fråga var vart jag jobbar? -Jag jobbar som kassörska på Handlarn, en liten matbutik på Bremerlyckan.
 
Jag läser själv massvis med bloggar, och är självklart lite nyfiken på vilka ni är! Så kommentera och berätta vem du är, känner vi varandra? eller kanske inte? Har du själv blogg, eller något bloggtips? Eller skriv bara något som gör en glad en mörk oktoberkväll som denna :) Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0