THAILAND

Fick en fråga från en Linnéa, som undrade om Måns och jag skulle till Thailand och om det har varit bestämt länge. Får först och främst börja med och tacka för de värmande orden angående bloggen, sånt gör mig alltid glad :) Sen för att svara på frågan..
 
Ja, ni som följer mig på instagram såg säkert igår att Måns och jag bokade resan till Thailand, som vi funderat på länge. Vi var ju i Phuket, en vecka över jul förra året. Än kan jag knappt smälta att jag fick den resan som julklapp av honom. Hade nog bästa veckan i mitt liv där nere, helt obeskrivligt bra man kan ha det utomlands med den man älskar.
 
Hans föräldrar åker till Thailand varje år, och förra året var det lite svårt att få ihop det, men i år bestämde vi oss för att följa med. Så den sjunde december går flyget från Köpenhamn till Bangkok. Sedan ska vi vidare till Koh Samet där vi ska stanna en vecka, och slutligen till Koh Chang för att fortsätta semestern i två veckor till.
 
När vi är där kommer även Måns syster och hennes kille + hans mostrar med familjer ner, så jag tror det kan bli riktigt kul! Hade från början lite tankar på att stanna kvar i Thailand och möta upp mina killkompisar Isac, Lucas med flera som då är där nere och backpackar. Men det blev lite svårt att få ihop det med tid och pengar till hyran i Norge som måste betalas medan jag är iväg, så de planerna las ner. Men inga deppiga huvuden för det, jag ser verkligen fram emot denhär resan och att komma iväg från detta ruskväder hösten/vintern har att erbjuda här hemma.
 
Vi kommer hem den 28e december igen, så då ska jag troligtvis tillbaka till Oslo för att fira nyår med mina tjejer! Nu hoppas jag att du fick svar på frågan :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0