2012-09-06


Godkväll mina damer och herrar. Ikväll nalkas insparksfest både för studenter och nyblivna gymnasieettor. På gatan här utanför hörs skrik och skratt och fulla människor. Och här ligger jag, och äter chips i min one piece.
 
Livet är bra olika. Men kom i alla fall och tänka på våran första inspark. Är det ens möjligt att tiden går såhär fort? Tre år sedan nu, och när jag kollar tillbaka på detta kortet känns det som att det var taget igår. Visserligen från Staggjakten några veckor senare, men fan vad kul vi hade! Tillsammans med piraterna i klassen satt vi på Kattrumpan i våra kortspelskartonget och åt pizza och drack smuggelvodka från Norrliden.
 
Och jag känner att just ikväll hade jag mer än gärna gått i ettan på gymnnasiet, umgåtts med mina nyblivna klasskamrater, vara full, vara glad och vara förväntansfull. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0