2012-09-11


Godkväll på er :) Hämtade upp Måns igårkväll så körde vi en liten raggarrunda i stan, och sedan till mc donalds för att åka mc driven. Haha en klassiker när man har tagit körkort ju ;) Han käkade och sedan körde vi hem till mig och somnade till tomten är far till alla barnen. Efter att jag skjutsat hem honom imorse, cyklade jag ner till stan för att möta upp mina saknade flickor som kommit hem från Magaluf, bruna och fina. Vi lunchade på 4kök där jag åt den italienska pastasalladen. Kan verkligen inte beställa något annat när jag är där, bara för den är så förbaskat god!
 
Vi pratade framtidsplaner och spikade flytt till Norge, närmare bestämt till Oslo. Vilket kommer ske om drygt 3 veckor, och jag känner mig helt klart redo för lite nya äventyr, så det ska bli himla kul!
 
Därefter bar det av till Södra utmarken för att träna och efter den har jag legat helt utslagen i soffan och kollat Sveriges match. Riktigt dålig match, men 2-0 målet var viktigt och 3 poäng blev det ju i alla fall. Nu tänkte jag ägna resten av kvällen att läsa bloggar, jobbigt liv man har ibland måste jag påstå.. Sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0