2012-09-25

 
Idag är en grå och trist dag här i lilla Kalmar. Det räcker med att kolla ut genom fönstret för att ta beslutet att sitta inne resten av dagen. Men jag har det ganska mysigt här inne i min mysdress. Fick hoppa in och jobba några timmar igår, därefter cyklade jag vidare hem till Malin, där hon och jag hade myskväll med X-factor tittande och ostbågar, När jag skulle cykla hem hoppade däremot min kedja vilket var sisådär kul. Så där stod jag på andra sidan stan utan cykel, utan plånbok och med 13 % batteri på mobilen. Men bussen kom innan mitt batteri dog helt så jag kom hem i säkert behåll.
 
Tog en riktig sovmorgon idag, (så som andra dagar nu för tiden..) Men nu innan jobbet ikväll ska jag få lite nytta gjort! Har redan skrivit färdigt mitt cv och skickat iväg till en jobbsökan i Oslo. Mitt rum ska dammsugas, mitt abbonemang ska kollas upp, men först och främst ska jag baka delicato chokladbollar ;) Lite prioritering måste man ju ha här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0