2012-09-28

Godmorgon! Måns drog precis hem efter en mysig morgon. Vi åt en stor och god frukost framför Americas best dance crew, och så hör jag en duns ifrån köket. Där ifrån kommer Wilgot springandes och slickar sig runt munnen. När jag går ut och kollar har den lilla tjockisen gluffsat i sig den sista chokladbollen som stod kvar på köksbordet, haha. Han äter verkligen allt han får tag på alltså!
 
Jag tänkte gå ner till körskolan med en chokladask och tacka för all hjälp de faktiskt ställde upp med, när det gällde mitt körkort. Helt otroligt, Adrian chefen där, körde flera timmar med mig några dagar innan uppkörningen utan att ta betalt. Allt endast för att jag skulle klara det!!
 
Men..nu får jag ta det en annan dag. Har nämligen blivit lite strul, eller rättaresagt ganska mycket strul med lägenheten i Oslo. Så vi får ägna dagen att leta vidare och försöka hitta en ny! Känns lite stressigt såhär en vecka innan vi åker, men vi får bara försöka göra det bästa av situationen helt enkelt. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0