2012-09-30

Hej på er :) Igår var det personalfest vilket levde upp till alla förväntningar. Cheferna bjöd på alkohol och mat hela dagen, och knäpper man första på bouleplanen vid elva på förmiddagen så blir man ganska sliten under dagens gång. Men efter 5-kamp, bastu, god mat, fina tal och dans drog vi oss in mot stan och Krögers. Lastbils-Anders fixade in mig och Emilia så vi tackade bara för det och fortsatte kvällen med hela gänget. Kommer fan sakna att jobba på Bremerlyckan, mina kollegor, chefer och stamkunder är så underbara hela bunten!!
 
Blev tillfrågad att jobba idag, och trots att jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet tackade jag ja. Så nu ska jag trycka i mig ett paket nuudlar och fräscha upp mig en aning. Kommer hem vid halv tio ikväll, så tills dess får jag önska er en trevlig söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0